loading...
فـان فارســی
Admin بازدید : 150 سه شنبه 1392/02/31 نظرات (0)

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید / غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود / آسمان در مقدمت باران گل باریده بود

•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•

روز تولدت رسید و دیدم هیچ چیز گلم را جز عشق لایق نیست ...
تولدت مبارک
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی ؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت ، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم

•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
!!!
|^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[***********]
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا یه آرزو کن ؛ عدش شمعاتو فوت کن !!!
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
جشن تولد توست و من ... بار به دنیا می آیم و خاکستر می شوم تا راز حضور تو را بدانم ...
ققنوسم من امشب !
تولدت مبارک بهترینم
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
روز تولد تو ، ستاره ها دمیدند / پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند
روز تولد تو بخت من از راه رسید / نیمه جونی جون گرفت ، تشنه به دریا رسید
تکرار حرفهای منی ، مثل سرود زندگی / عشقت شده برای من ، بود و نبود زندگی
تولدت مبارک
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
شاید غرور یا شاید دل مشغولی های روزمره ، اجازه نمیدهند هر روز بگویم دوستت دارم ...
اما امروز روز توست ، روز تولدت بهترین بهانه برای یادآوری اینکه بی تو نمیتوانم زنده بمانم ...
تولدت مبارک بهانه زندگیم
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
مبارک بادت این روز جهانی
که نوشیدی شراب زندگانی
بدنیا آمدی لپت تپل بود
ولیکن معده ات همواره شل بود
عمو،خاله ، مامان ، دایی و عمه
بگفتن تخته اش انگار کمه
ولی بخت زمان گردید یارت
همان تخته بشد بازار کارت
که هم هالو و هم استاد گشتی
به چشم حاسدانت خار گشتی
خدا یارت بوَد ای دوست جونی
ایشالا تا ۱۲۰ سال بمونی
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
روز میلاد تو ، روز صدور شناسنامه عشق است !
عشق من تولدت مبارک
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا / وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز / از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
آسمان با وسعتش تقدیم تو / رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان / زندگیم ، امروز و فردا مال تو
تولدت مبارک
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
عزیزم منت بر سر تقویم نهادی
امروز را سرافراز کردی
و باقی روزها را در حسرت گذاشتی !
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
لبخند زدی و آسمان آبی شد / شب های قشنگ تیره مهتابی شد
پروانه ای از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بی تابی شد

•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه
دیوانه ی مهربانی توام
ای بهترین ! چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی
پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی !
تولدت مبارک
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن و چه اندازه شیرین است امروز ...
روز میلاد ، روز تو ! روزی که تو آغاز شدی !
تولد مبارک
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت ...
تولدت مبارک
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس ...
صفر همیشه پایان نیست ، گاهی آغاز پرواز است ...
تولدت مبارک
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
تو دنیای بی سر و ته ، من چی دارم به جز خودت ؟
میخوام که غوغا بکنم ، بیام جشن تولدت
تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تو من ظهور شدم ، احیا شدم مثل نگین
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
تولد ، تکرار امیدواری خداوند است ؛ یادآوری این تکرار بر تو مبارکباد !
•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
تولدت عزیزم ، پر از ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ، پر از آینه شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق ، بیاد هزارتا مهمون

•.•.•.•.•.•.•.•اسـ امـ اسـ تــبريكــ تـــولــد•.•.•.•.•.•.•.•.•
صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 1,566
  • بازدید سال : 21,299
  • بازدید کلی : 360,967